#713734 - 11-01-20 00:16
Re: [Magneter och mirakel] Korrekturhjälp sökes!
[Re: Snigel]
|
Sic semper Sidious!
Registrerad: 02-10-15
Plats: Heby/Sala
|
Vad spännande! Fantastiskt att du kommit till att publicera det till sist! Jag är så pass spänd att se vart det blivit av projektet sedan jag såg det sist, att jag mycket väl kan tänka mig att korrekturläsa det. Skicka det till mailadressen i min profil bara. 
|
Topp
|
|
|
|
#713892 - 11-01-21 10:54
|
Oneironaut
Registrerad: 00-03-13
Plats: Örebro
|
Nice att det går framåt, Snigel! Släng över lite åt mig så tar jag mig ett ögonkast på ännu en gång (fast med nya glasögon  ). Du har min mejl. 
Robert Jonsson | Bortom: Lögnens slöja Författare till 2007 års bästa rollspel samt 2011 års bästa rollspelssupplement enligt Fenixs läsare. Skriver just nu på: Leviathan. Senast spellett: Bortom, "Blod och pussel". "Robert Jonsson känner man igen på hans fantastiska produktivitet och dåliga spelsmak." - Jarl
|
|
Topp
|
|
|
|
#714127 - 11-01-23 02:28
|
Magiker
Registrerad: 01-02-06
Plats: Borås, Sverige
|
Hur mycket material pratar vi om här?
Jag kan tänka mig att köra en del.
/Ulfgeir
Topp
|
|
|
|
|
20 registrerade (w176, Genesis, Lupus Maximus, Daniel Andersson, anth, Guendolin, wide, Max Raven, Lord_Copper, krank, SirFrog, tin, Elmrig, Antemannen, Dum Panda, unfair, Nässe, Sapient, Ond bråd död, 1 osynlig(a)),
21
gäster och
16
sökmotorer online. |
|
Förklaring:
Redaktör,
Global moderator,
Moderator,
Tekniker,
Sponsor
|